Online ügyfélszolgálat
Saját mappa

Vodafone vélemények
Értékelés: 3.16 - 407 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%197 darabdb
31.98%63 darabdb
15.23%30 darabdb
9.64%19 darabdb
10.66%21 darabdb
32.49%64 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.68 - 404 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 3.3 - 403 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Vodafone-ról

210 vélemény 21 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 17 18 19 20 21

Dühöske
V 2019.08.08. 11:26

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Undorító, gusztustalan dögkeselyűk!!! Fizetem havonta a biztosítást, bejelentettem az ügyfélszolgálaton, hogy leejtettem a telefonomat és betört a sarka. Nagyon készségesen felajánlották, hogy megcsináltathatom, 25 ezer!!! Forint önerő ellenében. Amikor rádumálják az Embert, elfelejtik ezt az apró részletecskét megemlíteni, mert ugye amikor 600-an állnak mögöttem, várva, hogy végezzek már, arra nincs idő, hogy a 25 oldalas szerződést elolvassam. Ez egy szaros telefon, nem autó!!! Az ügyintézővel megbeszélünk valamit, 2 hét múlva letagadja! Csak azt sajnálom, hogy akkor nem írtam fel a beszélgetés rögzítés számát... Soha senkinek nem fogom ajánlani!

Hálózat
Ügyintézés

Katalin
V 2019.08.06. 19:16

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ugyintezes katasztrofa. Egy szamhordozasos kartyahoz a rendszer nem enged mms jelszot igenyelni, mert nem ismeri fel a szamot. Feltoltokartyaskent meg sem jeleniti. Alapveto hibak, alap rendszer problemakkal.

Hálózat
Ügyintézés

Patrik
V 2019.07.31. 19:50

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Minőségre próbál figyelni.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Új készülékre felrakatsz minden üvegfóliát, és minden biztosítást megkötsz, rossz a készülékben valami szervizbe leszedik, nem adnak rá másikat/ nem térítik az összeget, gyakorlatilag meglopnak.

Hálózat
Ügyintézés

Szamóca
2019.07.16. 10:10

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem teljes Magyarország lefedettsége, konkrétan ahol élek, ott nagyon sok gondom van az hálózattal. Ennek ellenére sem engedik el a ködbért a hűségidő miatt, rugalmatlanok. Ügyfélszolgálaton nagyon hosszú a várakozási idő. Ha olyan ügyet fogok ki, akkor akik mögöttem voltak, is elém kerülnek. Van, hogy sorszám nélkül is a másik elé vesznek egyéneket.

Hálózat
Ügyintézés

SERGIO
V 2019.06.19. 21:50

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
max a tarifacsomagom

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
kirugnám az összes informatikust,az összes panaszügyintézőt,olyanok mint a POSTA,a MÁV. kÖZVETLEN KONTAKT A VEZÉRIGYZGATÓVAL

Hálózat
Ügyintézés

Sz. J.
V 2019.06.18. 10:25

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Jó lefedettség (nézzétek meg Németországot...), elfogadható árak (ingyen sehol semmi nem lesz, vagy az olyan is). Az applikáción valóban van mit fejleszteni, de haladnak. Ügyfélszolit nem hívom, nem tudom, milyenek. Az üzletekben eddig mindig jófej ügyintézőkkel találkoztam és mindent megoldottak. Ha lesz vezetékesük is, azt is tőlük fogom venni.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Vodafone app

Hálózat
Ügyintézés

ócska voda!
2019.06.10. 19:49

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ócska egy szolgáltató,minden téren!

Hálózat
Ügyintézés

NandorX
V 2019.05.21. 07:59

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Flotta havidíjas csomagokat.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A telefonos ügyfélszolgálat itt a legrosszabb. Nem értik meg a problémákat, és ők nem tudnak semmit tenni mondjuk egy tulajdonosváltásnál. Jobban kéne őket képezni vagy kirúgni arról az osztályról néhányakat. Maglódi nyaraló vasutállomásoknál pedig szakadozik az internet.

Hálózat
Ügyintézés

Attila
T 2019.04.30. 15:08

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. Ajánlani senkinek sem.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Telefon rendelése online (rejtett információk csak a rendelés után emailben)go elöfizetésel két évre átvételkor fizetendő összeg három ezer forint!!! Erre másnap jön az email hogy a három ezren kívül még plusz kilencezer átvételkor!! Ez most mi??!!?? Hitelképpeség vizsgálat?ki,kik,miért, kit kérdeztek meg vagy mi alapján egyáltalán.Hát egy hatalmas taps!!Átbaszni mindenkit az megy!! Értékelés egy hatalmas NULLA

Hálózat
Ügyintézés

Soha többé Vodafone
T 2019.04.27. 21:57

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. Minősíthetetlenül rossz net, állandóan szakadozó telefon vonal, többszöri hibajelzés ellenére változatlanul gyenge szolgáltatás. Rémesen gyenge színvonal. Legszívesebben nullát adnék. Alig vártam, hogy megszabaduljak. Függetlenítés során szaküzletben: "Nekünk nem kötelességünk, hogy segítsünk." A függetlenítésről szóló levelük nem egyértelmű, ugyanakkor még a Vodafone ügyintézők sem értenek egyet abban, hogy kell érteni, különbözőképpen értelmezik azt, de az ügyféltől elvárják, hogy hibátlanul, elsőre, segítségül nélkül függetlenítsen, ellenkező esetben pénzért végzik el a szervízben.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Semmi. Mindenen. Alapvetően az ügyintézőknek meg kellene tanítani, hogy szolgáltatás végeznek és nem szívességet nyújtanak az ügyfélnek. Legalábbis az Allee Vodafone színvonala mélyrepülésben van.

Hálózat
Ügyintézés