Online ügyfélszolgálat
Saját mappa

Telenor vélemények
Értékelés: 2.83 - 399 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%207 darabdb
22.71%47 darabdb
9.18%19 darabdb
14.49%30 darabdb
14.98%31 darabdb
38.65%80 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.38 - 397 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 3.04 - 391 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telenorról

237 vélemény 24 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 20 21 22 23 24

Ervin Viktor
T 2019.10.19. 08:14

Mit szeretsz a Telenorban?
Valamikor jó volt hiszen jó gesztusokat tett a Telenor.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélszolgálat egyes helyeken egyszerűen szánalmas.Segítség helyett azon az elven vannak,hogy ők úgy is megkapják a fizetésüket a kuncsaftok pénzéböl.Még azt is szóvá teszik,hogy ha nem tetszik akkor lehet szolgáltatót váltani.Hazugnak tekintik a kuncsaftot és arra utalnak,hogy,csak nekik lehet igazuk.Az ilyen Telenoros munkatársaktol megkellene válni,mert nem oda valok és rontják a Telenor hírnevét.Magam is gondolkodom rajta,hogy inkább más szolgáltatot veszek igénybe.

Hálózat
Ügyintézés

NO Telenor
2019.10.18. 13:12

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Nehogy telenorra válts!
T 2019.09.11. 22:50

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Raven_OnTheDark
T 2019.09.03. 13:56

Mit szeretsz a Telenorban?
SEMMIT, EGY NAGY RAKÁS SZAR LETT AZ EGÉSZ, 2 éven keresztül nagyon jó volt, de az elmúlt 3 hónapba egyre borzalmasabb, most már használhatatlanul szar! és nem csak nekem. Már szarnak a minőségre, meg hogy használható neted legyen. van 5 megás letöltésem jó esetbe meg 2 fel, de az 500-as ping az már maga a röhej!!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet sebbeségük egy gyalázatosan szar alja hulladék, 500-as pingek bf5-nél, és már a cod-al sem tudok játszani annyira egy tré szar lett az egész. https://imgur.com/a/BLUUosr

Hálózat
Ügyintézés

Heu Réka
T 2019.08.30. 15:52

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmi rendkívülit, de nem rosszabb mint a többi a telekommunikációs piacon.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A központi ügyfélszolgálat ha nehezen is érhető el néha, alapvetően tájékozott, segítőkész. De a helyi üzletekben, pl. Balatonfüreden, Veszprémben dilettáns, figyelmetlen, tájékozatlan, és egyáltalán nem segítőkész, azt leszámítva amit azonnal el lehet adni.

Hálózat
Ügyintézés

Erika
T 2019.08.24. 16:35

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A telefonos ügyintézés hozzá nem értésről árulkodik. Lassú. Nem tudja a jobb kéz mit csinál a bal.

Hálózat
Ügyintézés

Szilágyi Ádám
T 2019.08.19. 11:56

Mit szeretsz a Telenorban?
A telenor appot.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az egész úgy ... ahogy van, neha csak úgy nem tudok hívni senkit mert a hivasnal nem csong ki de üzenetet tudok küldeni.

Hálózat
Ügyintézés

Neuro
T 2019.08.14. 11:37

Mit szeretsz a Telenorban?
Még mindig a legstabilabb szolgáltató a három nagy közül. Nem vagyok maradéktalanul elégedett az otthoni internet szolgáltatással, de a másik kettő labdába sem rúghat. Se a csomagjaikkal, se a minőségükkel.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Néha a mobilinternet botrányosan lassú. Ahol lakom, csak ez a nethozzáférési lehetőség van és évekig semmi problémám nem volt, azonban mostanában néha nagyon belassul: 3-4 mbit/sec, holott régen stabil 40+ volt, néha 100-at súrolva, na ilyen már rég nincs, mostanság a 20-nak már örülök. Elintézték annyival, hogy hát ilyenkor terhelt a hálózat. Leszarom, fejlesszék!

Hálózat
Ügyintézés

Csacska
V 2019.08.14. 07:23

Mit szeretsz a Telenorban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Egyáltalán nem ügyfél barát vállalat. Sajnos sok negatív élmény fűződik hozzájuk (pl nem vagy tévesen tájékoztatják az ügyfeleket).

Hálózat
Ügyintézés

Borsos Zoltán
2019.08.08. 21:45

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az elektronikus ügyintézés egy NULLA. Az applikációba nem lehet belépni, ha csak sim kártyás internetem van(ergo nincs mobiltelefonom hozzá), ha csak ki nem veszem a wifis-routeres egységből és be nem teszem egy független mobilba a bejelentkezés erejéig.. A weboldalukról mobilom keresztül gyakorlatilag lehetetlen letölteni az számlakivonatot, mindez számítógépről nagy nehezen megvalósítható, a kiismerhetetlen, amatőr, abszolút nem felhasználóbarát honlapjukról. Itt is hónapok, talán évek óta bizonyos menüpontok "technikai hiba" címszóval használhatatlanok...nem 2 hete...egy éve legalább!!! Van megoldás...töröljük a regisztrációt majd újra végezzük el és "talán" jó lesz....csak nehogy a routerben/beltéri egységben levő sim kártyára kapjak sms a belépéshez ugye??!! Egyszóval gratulálok a Telenor csapatnak!

Hálózat
Ügyintézés