Online ügyfélszolgálat
Saját mappa

Telenor vélemények
Értékelés: 2.87 - 384 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%197 darabdb
23.86%47 darabdb
9.64%19 darabdb
13.71%27 darabdb
15.23%30 darabdb
37.56%74 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.43 - 383 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 3.07 - 377 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telenorról

221 vélemény 23 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 17 18 19 20 21 22 23

papa1
T 2017.03.30. 07:15

Mit szeretsz a Telenorban?
0

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
0

Hálózat
Ügyintézés

Hunya
T 2017.03.30. 07:13

Mit szeretsz a Telenorban?
A hálózat minőségét, azzal itt nincs probléma.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Bár az én személyes ügyintézőm a legjobb, látni, hogy amit a értékesítési szemlélet irányába tesznek, az nulla! Hatalmas pénzeket költenek a csili-Vili új üzletekre, de az abban dolgozó embereken látszik a demotivaltsag. Meggyőződésem, hogy a hazai mobilszolgáltatók karteleznek! :(

Hálózat
Ügyintézés

tanar
T 2017.03.30. 06:42

Mit szeretsz a Telenorban?
-

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
-

Hálózat
Ügyintézés

Nagyi
2017.03.30. 06:42

Mit szeretsz a Telenorban?
Igazából csak elfogadom. Akárhova megyek át, mindenhol van a tarifacsomagbam ami nem megfelelő.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés capnivaló, soha nem lehet a panasszal fordulni olyan személyhez, aki érti is a dolgát. Az ügyfélszolgálaton olyan embewrek dolgoznak, akik csak ugatják a dolgot.

Hálózat
Ügyintézés

Vazulka
T 2017.03.30. 06:19

Mit szeretsz a Telenorban?
Hogy tudok telefonálni

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem becsülik meg a régi előfizetőket, nagyon drága az előfizetési díjak, 20 év után ha lejár a szerződésem elhagyom a társaságot

Hálózat
Ügyintézés

József
T 2017.03.30. 05:53

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfelet fejőstehénnek nézik. Lopnak, csalnak hazudnak. Az ügyfelet hülyének tartják, és úgy is kezelik. Ezen kellene változtatni.

Hálózat
Ügyintézés

László
T 2017.03.30. 02:02

Mit szeretsz a Telenorban?
Azt talán, hogy van telefonos hálózat, ha még internetes nincs is.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
1: Az internetes lefedettség lehet, hogy kitűnő a nagyvárosokban, de vidéken ez nagyon hézagos. 2: Garanciális javításra vittem be a telefonomat. Kereken egy óra várakozás után közölte a hölgy, hogy adatkábel és töltő nélkül nem javítják a telefont. Ami persze nem volt nálam így csaknem egy év elteltével. Azt persze nem zavarja a Telenort, hogy a jótállási feltételek között nem szerepel ilyen kitétel. 3: Egy aláírt szerződés után megterhelték a számlámat néhány ezer forinttal, internethozzáférés címszóval. Egy hónap, tucatnyi hívás, és a fogyasztóvédelem kellett, hogy felfogják, hogy a szerződésben nem szerepel ilyen. Ez a három pont éppen elég, hogy minél messzebb elkerüljem ezt az ügyfélbarátmentes szolgáltatót.

Hálózat
Ügyintézés

Somogyi Mátyás
T 2017.03.29. 22:43

Mit szeretsz a Telenorban?
My menü az nagyon jó árakat biztosít kártyásoknak, csak sokszor túl nagy egységekben árulják a kedvezményeket.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
4G az katasztrófa sok helyen ki kell kapcsolnom, hogy ne keresse folyamatosan a hálózatot, és ne merüljön le a telefonom 3-4 óra alatt emiatt. A legedettség sem az igazi mert sokszor hálózat sincs!

Hálózat
Ügyintézés

János
T 2017.03.29. 22:28

Mit szeretsz a Telenorban?
Sikerült megutáltatniuk magukat (pedig jó régóta bíztam bennük).

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem korrekt cég. Tarifaváltás január 18. Visszamondási lehetőség 2 hét. Aktiválás február 07. Visszamondás február 13 (már régebben hívtam Őket, de azt "nem találják" a rendszerben, holott az is telefonon volt, tehát rögzítették). Teljes elutasítás, udvarias, semmitmondó üzenet. TV-t veszel neten, kiszállítás 1 hét múlva. Honnan érvényes a garancia? Csalnak azért a két évért. Mihelyt lejár, úgy otthagyom Őket, hogy füstöl. Azt hiszik egyeduralkodók? Mellesleg az ügyintézés 2x félóra várakoztatás volt telefonon.

Hálózat
Ügyintézés

Tibor vagyok
T 2017.03.29. 20:21

Mit szeretsz a Telenorban?
2004 óta vagyok Telenor-os,a telefonos ügyfélszolgálat és a boltokban található ügyfél-szolgálatokkal meg vagyok elégedve.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Normális,alakítható tarifacsomagokat kellene kitalálni.Nem tetszik a jelenlegi és ezért megyünk el az egész családdal a Telenortól

Hálózat
Ügyintézés