Online ügyfélszolgálat
Saját mappa

Telenor vélemények
Értékelés: 2.82 - 401 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%209 darabdb
22.49%47 darabdb
9.09%19 darabdb
14.35%30 darabdb
14.83%31 darabdb
39.23%82 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.37 - 399 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 3.03 - 393 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

1 csillagos értékelések a Telenorról összes vélemény

82 vélemény 9 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

#fosatelenor
T Múlt szerda, 09:00

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szar a hálózat, a 1220 egy vicc!!!

Hálózat
Ügyintézés

Csilla
T 2019.11.29. 11:19

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ez a Barion egy vicc... Hogy gondoltátok? Nem működik...

Hálózat
Ügyintézés

Antitelenor
V 2019.11.14. 05:49

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit, meneküljetek tőlük!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Undorító lehúzós társaság!!! Amit elvben ingyenesen meg lehet oldani, azért ők még felszámolnak 4790 Ft-ot!!! Állandó a hadakozás velük... Egy egyszerű feladatot képtelenek elvégezni, aztán meg még az ügyfél a hülye! Semmihez sem értő ügyfélszolgálat és abszolút nem segítőkészek! Az összes ismerősömnek azt fogom tanácsolni, hogy térjen át másik szolgáétatóhoz, ahogyan én ezt már szerencsére megtettem!! Amit megengednek maguknak az már hallatlan! Soha többé telenor!!!

Hálózat
Ügyintézés

Utálom aTelenort
T 2019.11.13. 05:35

Mit szeretsz a Telenorban?
Utálom!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nincs hűségidőm aláirvs,ninvs tarzozásom és a rohadékok nem engedik a számhordozást!A honlapukon ott van hozzájuk hogy lehet más szólgaltatótól átmenni,de ök nem engedik,hogy tölük elmenjenek az ügyfelek!Ma bemegyek személyesen ha nem tudom elintézni,legközelebbi találkozásunk a biróságon lesz!Meneküljetek tőlük!

Hálózat
Ügyintézés

Telenor = 0
T 2019.11.06. 19:44

Mit szeretsz a Telenorban?
Mára már semmit, eddig az internet ár érték aránya volt az egyetlen ami tetszett, de az már a múlté.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet sebessége az elmúlt pár hónapban a konkrétan 0. A speedtest.net-en konkrétan 0 Mbps mért a rendszer. Használhatatlan!

Hálózat
Ügyintézés

Nehogy telenorra válts!
T 2019.09.11. 22:50

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Raven_OnTheDark
T 2019.09.03. 13:56

Mit szeretsz a Telenorban?
SEMMIT, EGY NAGY RAKÁS SZAR LETT AZ EGÉSZ, 2 éven keresztül nagyon jó volt, de az elmúlt 3 hónapba egyre borzalmasabb, most már használhatatlanul szar! és nem csak nekem. Már szarnak a minőségre, meg hogy használható neted legyen. van 5 megás letöltésem jó esetbe meg 2 fel, de az 500-as ping az már maga a röhej!!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet sebbeségük egy gyalázatosan szar alja hulladék, 500-as pingek bf5-nél, és már a cod-al sem tudok játszani annyira egy tré szar lett az egész. https://imgur.com/a/BLUUosr

Hálózat
Ügyintézés

Erika
T 2019.08.24. 16:35

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A telefonos ügyintézés hozzá nem értésről árulkodik. Lassú. Nem tudja a jobb kéz mit csinál a bal.

Hálózat
Ügyintézés

Csacska
V 2019.08.14. 07:23

Mit szeretsz a Telenorban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Egyáltalán nem ügyfél barát vállalat. Sajnos sok negatív élmény fűződik hozzájuk (pl nem vagy tévesen tájékoztatják az ügyfeleket).

Hálózat
Ügyintézés

Borsos Zoltán
2019.08.08. 21:45

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az elektronikus ügyintézés egy NULLA. Az applikációba nem lehet belépni, ha csak sim kártyás internetem van(ergo nincs mobiltelefonom hozzá), ha csak ki nem veszem a wifis-routeres egységből és be nem teszem egy független mobilba a bejelentkezés erejéig.. A weboldalukról mobilom keresztül gyakorlatilag lehetetlen letölteni az számlakivonatot, mindez számítógépről nagy nehezen megvalósítható, a kiismerhetetlen, amatőr, abszolút nem felhasználóbarát honlapjukról. Itt is hónapok, talán évek óta bizonyos menüpontok "technikai hiba" címszóval használhatatlanok...nem 2 hete...egy éve legalább!!! Van megoldás...töröljük a regisztrációt majd újra végezzük el és "talán" jó lesz....csak nehogy a routerben/beltéri egységben levő sim kártyára kapjak sms a belépéshez ugye??!! Egyszóval gratulálok a Telenor csapatnak!

Hálózat
Ügyintézés