Online ügyfélszolgálat
Saját mappa

Telenor vélemények
Értékelés: 2.78 - 417 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%221 darabdb
21.72%48 darabdb
9.05%20 darabdb
14.03%31 darabdb
14.03%31 darabdb
41.18%91 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.35 - 416 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.98 - 409 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telenorról

255 vélemény 26 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 22 23 24 25 26

Sajnos telenoros
T hétfő, 12:25

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit kb. 25 év után. Legszívesebben menne a kukába az egész. Parkolási bírságok, majdnem autópálya-büntetések sokasága, felesleges reklamációk. Nemhogy mobil internet, de GSM szolgáltatás is csak a szabad ég alatt. Ez az egész egy tragédia. Digitális jólét? Ez biztos nem az, feltételezem a nagy pénzeket felmarkolták ezek is a hálózatfejlesztésekre

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Felháborító

Hálózat
Ügyintézés

Erika
Múlt csütörtök, 13:14

Mit szeretsz a Telenorban?
Extra kedvezmények

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Iller Mihály
T Múlt csütörtök, 11:36

Mit szeretsz a Telenorban?
Már semmit. Szerintem 22 éve használom ( még Pannon volt)

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A vezetőségen kell változtatni, mert amilyen a vezetés, olyan a cég.

Hálózat
Ügyintézés

Egy kurva ideges ember
T 2020.03.18. 18:56

Mit szeretsz a Telenorban?
semmit, nagy szar az egész

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Dugjátok fel a seggetekbe a szar mobilinterneteteket, amit ráadásul kurva drágán árultok. Szarháziak.

Hálózat
Ügyintézés

Sanyi
T 2020.03.14. 12:03

Mit szeretsz a Telenorban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szar internet, csúcsidőben egyáltalán nem működik

Hálózat
Ügyintézés

Pusztulat!!!
2020.03.01. 22:34

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Saját maguk alatt vágják a fát folyamatosan. Árat emeltek! Kiábrándító,semmirevaló társaság. Nagyon sok negatív tapasztalat van a rovásukra. A szolgáltatás minősége egyre rosszabb de ŐK árat emeltek. Az eladó hölgyek semmire nem valóak,semmihez nem értenek,tudatlanok de nem kicsit. Remémelem elpusztul ez a szolgáltató/szolgáltatás. Menjetek csődbe kutyákkkkkk!!!!!!!!

Hálózat
Ügyintézés

A Telenor áldozata
T 2020.02.28. 15:27

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Úgy reménytelen, ahogy van. Megbízhatatlan, kiszámíthatatlan a szolgáltatás, a hibabejelentéskor nagy nehezen elért ügyintézők pedig tudatlanok (és némelyikük még pofátlan is), és félórákig vesztegetik az időt ötletelgetéssel meg csodálkozással, miközben külföldön, az EU-ban nem működik az ügyfél bankügyintézéshez létfontosságú SMS-szolgáltatása. Ez már önmagában súlyos károkat okoz neki, de utólagos döbbenetére az időhúzásért még egy vagyont is fizet, mert az EU-ból fizetős az ügyfélszolgálat az itthon ingyenes számon (vajh miért, ha ők hibáznak?!). Konkrétan így jártam tavaly, ledumálták a pár ezer Ft-os kártyaegyenlegem az ügyintézők, de a problémát fel se fogták napokig, és négyszer hívatták magukat újra, hátha rájönnek. Még csak visszahívást se ajánlottak. Most pedig hirtelen sunyin óriásit emeltek a tarifákon ezért a szemétért. Szabadrablás.

Hálózat
Ügyintézés

Szlávik Ibolya Anna
T 2020.02.11. 11:32

Mit szeretsz a Telenorban?
Nincs mit szeretni tőlük...!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A tistességtelen eljárás az ügyfelekkel szemben. És próbáljanak emberségesseb hozzá állást az üzletekben az eladók....!!! 😫😫😫😫😫 Amint lehetőségem akad lépek tőlük!!!!

Hálózat
Ügyintézés

Felhasználó
T 2020.02.09. 13:39

Mit szeretsz a Telenorban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A mobilinternet egy kalap szar

Hálózat
Ügyintézés

zolesszz
2020.02.08. 17:04

Mit szeretsz a Telenorban?
A hálózatának jó a lefedettsége felénk.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tetszik, hogy nem foglalkoznak az ügyfeleikkel. Telefonos ügyfélszolgálat nálluk nem létezik. Csak gép veszi fel a telefont, ügyintézőt nem lehet kérni, helyette hirdetik ezerrel a MyTelenor webes felületüket, hogy ott intézzem ügyeimet. Azonban a weboldaluk használhatatlan (mondom ezt webfejlesztő programozóként), mivel akármit próbáltam rajta intézni állandóan hibaüzenetet kaptam, ezért kénytelen voltam bemenni személyesen a békéscsabai ügyfélszolgálatukra. Egy mobilinternet előfizetést akartam csupán rendelni nálluk, azonban sem telefonon, sem interneten, sőt még az ügyfélszolgálatukon személyesen sem tudtam elintézni amit szerettem volna. Az ügyintéző nem volt szakmailag felkészült, nem volt segítőkész, le akart rázni, hogy intézzem a MyTelenoron amit szeretnék. Nem az első negatív tapasztalatom a telenor ügyfélszolgálatával. Körülményesek, lassúak, egyáltalán nem ügyfélbarátok. Mindenkit lebeszélek a jövőben, hogy a Telenort válassza.

Hálózat
Ügyintézés